wtorek, 11 marca 2014

W I O S N A ♥

Halo !


Wiosna, wiosna, wiosna! W końcu cudowna pogoda, no to co chowamy grube ciuchy gdzieś daleko do szaf i wyjmujemy wiosenną odzież!!! Tak! Tak! Tak! Mimo iż, nie jest kalendarzowa wiosna, pogoda za oknem mnie zachwyca, od razu inny humor i lepsze samopoczucie, polecam długie spacery, jak dla mnie coś najlepszego na tą chwilę! Trzeba się cieszyć słoneczkiem, bo nie wiadomo co będzie za kilka dni, a szczerze mówią takie ponure dni mnie przytłaczają, jestem pewnie tak jak wiele osób ospała i leniwa.  Słyszałam, że to co dobre szybko się kończy, więc cieszmy się do póki możemy !!! 

Instagram

 











kurtka - h&m
kamizelka - h&m
spodnie - bershka
top - zara
buty- vans
torba - h&m
zegarek - cropptown
okulary - h&m

Mam nadzieję, że się podoba ;)

BUZIAKI, nattt. ♥

33 komentarze:

  1. Śliczne dresy :) Pamiętasz za ile kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie!:*)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie kurtki z kamizelką super, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jesli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, bardzo mi się podoba ta stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful outfit dear say could you spare a little of your time to visit my blog? would love to hear your thoughts. We can follow each other too if you like. just let me know hugs

    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez ciesze sie wiosna :) fajna masz kurteczke :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz:) uwielbiam zestawy "na sportowo" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :* ja natomiast uwielbiam czuć wygodę :)

      Usuń
  10. Fajny zestaw! :) U mnie niestety już deszczowo, nawet się nie nacieszyłam tą pogodą :(
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      PS. U mnie niestety również :<

      Usuń
  11. Szałowy futrzak! :) Świetnie wyglądasz :) A włosy masz przepiękne, aż chce się je dotykać... moje to chyba nigdy nie dojdą do taiej długości :( Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna w pełni! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh wiosna, wiosna! Jak my Cię kochamy :) Bardzo fajny, luźny outfit :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    szczegóły u mnie na blogu :)
    http://karola-fashion-and-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widac, ze ktos tu poczul wiosne na calego:)!

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny post :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się spodnie! :D

    zapraszam na rozdanie
    http://fromcarolinee.blogspot.com/2014/04/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń