czwartek, 27 lutego 2014

Halo !


Dzisiaj powracam do was z kolejną stylizacją na tak piękną pogodę. Rzeczywiście, co do pogody nie mam w ogóle żadnych zastrzeżeń, nic tylko się cieszyć słoneczkiem i temperaturą na plusie w zimę.
Dla mnie jest cudownie ♥ Z miłą chęcią bym dla was zrobiła post o makijażu, bądź o kosmetykach, których używam, ale mój aparat odmawia mi współpracy. Więc postaram się was zadowolić postami z moimi outfitami.

Tutaj macie mojego Instagrama






Płaszcz(starość wyciągnięta z szafy); komin-h&m; kalosze-maximus; leginsy-sinsay; top-new look; marynarka-new yorker; torba-łup mamci; bransoletka z niebieskim oczkiem- Apart; drugą bransoletka-lam; okulary-h&m; naszyjnik-hebe.

Jeśli chcecie wiedzieć skąd zaczerpnęłam pomysł na fryzurę, to tutaj macie link : https://www.youtube.com/watch?v=MWU-ucDOFAc


Pozdrawiam, nattt.♥

2 komentarze:

  1. Stylizacja nie do końca w moim guście, ale prezentujesz się bardzo fajnie. Fryzurka też na plus, aż przez chwilę zatęskniłam za długimi włosami :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, www.zapas-optymizmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz czadowa marynarke, suuuuper!

    OdpowiedzUsuń