poniedziałek, 17 marca 2014

Witam Was moi drodzy ♥

Nie wiem czy zdążyliście się zorientować, że cenię sobie mega wygodę i zawsze stawiam na takie outfit'y, żeby czuć się w nich jak najlepiej. Pogoda za oknem jest jaka jest, niestety :< . Lubię wtedy zakładać  luźne, grube swetry. Czuję się w nich tak bezpiecznie i komfortowo. Jest to chyba jeden z  ulubionych elementów mojej garderoby.
Gdy siedzę w domu w te ponure dni niezbędne dla mnie są klasyczne czarne leginsy, po prostu je kocham. Leginsy + sweter oversize = najwygodniejszy strój dla Natalki ♥
A wy macie jakiegoś swojego ulubieńca ?
























Parka - Cubus
Komin - New look
Czapka - H&M
Spodnie - Cubus
Sweter - SH
Koszula - Denim
Buty - House
Torba - Cropp
Bransoletka - No name



Zapraszam do obserwowania :*
                 nattt. ♥



18 komentarzy:

  1. cudowny look ! uwielbiam spodnie tego typu! ♥ zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look, sweety)
    Very trendy.
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też cenię sobie wygodę na co dzień, bardzo fajna parka, zastanawiam się ostatnio nad kupnem podobnej..
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna czapka
    śliczne zdj
    co powiesz na wspólną obserwację

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie spodnie :)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Natt Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! Świetne spodnie!<3
    Czy mogłabyś dodać mnie do obserwowanych i polubić mojego fanpage? Jestem młodą blogerką i bardzo chciałabym zainspirować Cię i podzielić się z Tobą moimi pomysłami na ubiór www.facebook.com/berriesfashion
    Jeżeli Ty także posiadasz, wyslij mi link a ja się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna stylizacja! Jestes sliczna! I really love your jeans! I am looking for ripped jeans in a light denim color, but I cannot seem to find the perfect ones :( Bede tu wpadac czesto! Obserwujemy?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam oczywiście, no jasne obserwujemy :)

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia fajnie dobierasz ubrania :) pozdrawiam i zapraszam do siebie ps. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look! I love your jeans! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! :)
    Posiadam taka sama torebkę z croppa :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń