wtorek, 13 maja 2014

Hi!

Pogoda w tą majówkę jest bardzo zachwiana, słońce, chmury, deszcz i tak w kółko. Od jakiegoś czasu  razem z moim chłopakiem robimy sobie małe przejażdżki rowerowe. Jeździmy i podziwiamy naturę, która o tej porze roku wygląda nieziemsko. Śpiew ptaków i zapach roślinność pomaga się odprężyć i nabrać sił na następny dzień. Chwila relaksu, jeszcze jak wyjdzie słońce, coś cudownego !
A wy jak spędzacie swój wolny czas?
























Ramoneska - Diverse
Bluza - Cubus
Spodnie - H&M
Naszyjnik - Cropp
Okulary - No name
Buty - Rebook


Pozdrawiam, nattt. ♥

18 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta stylizacja, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz buty, super wyglądasz xd

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzecie zdjęcie jest poprostu genialne. Sama też robie sobie takie wycieczki. Nabiera się wtedy mnóstwo energii

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne spodnie! wszystko fajne ,na luzie ,ale i stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja idealna na rowerek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sportowe połączenie!

    wielkie pozdrowienia z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz fajna stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te buty! zastanawiam się nad ich kupnem, stąd pytanie jak z ich wytrzymałością? wygodne są, opłaca się kupić? :)

    zapraszam, jeśli spodoba Ci się - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wygodne są, a co do wytrzymałości jeszcze chyba za bardzo nie mogę się odnieść, gdyż mam je około jakiegoś miesiąca. Jeśli chodzi o ten czas to nadal są w bardzo dobrym stanie, nie rozkleiły się, materiał nie popękał i też nie jest jakoś specjalnie naruszony :)

      Usuń
  9. świetne spodnie ;) i podoba mi się całość ;)
    pozdrawiam
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodnie i naszyjnik :) całość bardzo mi się podoba;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny naszyjnik, podoba mi się ten neonowy kolor :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) spodnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. <333 piekny rower !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie i rower odjazdowy ;)

    OdpowiedzUsuń