środa, 7 maja 2014

Cześć !

W ostatnim poście napisałam, że moim must have tej wiosny są boyfriendy. Tak więc postanowiłam je kupić. Są bardzo, ale to bardzo wygodne, zrobiły na mnie ogromnie dobre wrażenie, które pozostanie ze mną na długi, długi czas. To co zobaczycie dzisiaj jest raczej czymś luźnym, lekkim, a także zwiewnym. Biały T-shirt i do tego neonowy  naszyjnik to fajne połączenie. Bardzo podoba mi się ten element, który nadaje lekkiego charakteru tej stylizacji. A wy lubicie takie lekkie looki?
Do czego zakładacie swoje boyfriendy?










































Ramoneska - Diverse
Sweter - H&M
T-shirt - H&M
Naszyjnik - Cropp
Boyfriendy - Terranova
Okulary - H&M
Torba - Stradivarius
Buty - Converse



Dajcie znać czy podoba Wam się ten look !
Buziaki, nattt. ♥

8 komentarzy:

  1. conversy <3



    ps. a u mnie? NEON GREEN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu, a ja zrobię to samo ! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz, śliczne conversy - oryginalny kolor :)
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs ! Tylko dwie proste zasady do spełnienia, a nagroda fantastyczna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER NA SPORTOWO!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik jest mega! mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń