sobota, 24 maja 2014

Cześć kochani !

Wybaczcie mi za moją nieobecność, ale mam usprawiedliwienie. Ostatni tydzień nieźle dał mi w kość. Ogrom nauki, odezwała się moja zaniedbana alergia a jeszcze do tego wszystkiego porządnie się przeziębiłam. Kilka paczek chusteczek pomogło mi w zrobieniu paru zdjęć. Wreszcie zawitało u Nas słoneczko! Tylko szkoda, że ja muszę się uczyć... Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Całe szczęście, że chociaż weekend mogę spędzić będąc na świeżym powietrzu. To co dzisiaj na siebie wrzuciłam jest zwiewne bo takiego czegoś właśnie potrzebujemy na taką upalną pogodę, ale także wyjściowe. Koturny w kolorze nude są jak na razie moimi ulubionymi butami. Nie dość, że są to najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam, to zachwyca mnie to, że są gumowe. Chyba to pierwsza stylizacja kiedy jestem o kilka centymetrów wyższa.











































Narzutka - No name
T-shirt - H&M
Spodenki - H&M
Naszyjnik - Medicine
Zegarek - Glitter
Buty - No name
Torba - H&M
Okulary - H&M



Buziaki, nattt. ♥

16 komentarzy:

  1. Naszyjnik i buty <3
    Pozdrawiam;*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ciekawe połączenie :) Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty świetne!


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki :D byty wyglądają jak meliski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych butach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty super sprawa :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podobaja mi sie buty i spodniczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz!
    Świetna torebka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, jedna z moich ulubionych stylizacji :)
    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń