czwartek, 3 kwietnia 2014

Halo !

Wracam do Was po dość długiej przerwie, z duża porcją nowych zdjęć. Oczywiście przepraszam Was, za zaniedbanie bloga. Tak jak w poprzednim poście pisałam, czas mnie goni, ciągle brakuje na coś czasu, urwanie głowy!
 Wiosna zawitała już na dobre ! Outfit, który dziś wam pokaże jest jednym właśnie z wygodniejszych, a także ma w sobie element glamour, co jak najbardziej lubię i jestem za, aby łączyć ze sobą styl sportowy z nieco wizytowym.








 






















płaszcz - SH + diy
bluza - h&m
spodnie - new yorker
bluzka - reserved
buty - reebok 
okulary - carry
torba - h&m
zegarek - glitter


A tutaj macie oznakę mojej ukochanej wiosny !



Całusy, nattt. ♥

20 komentarzy:

  1. Podoba mi sie twoja stylizacja i to bardzo ;) Zapraszam do mnie na nowego posta na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/walky.html?m=1 Zostaw coś po sobie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie i sportowo :) lubie to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne wlosy i boskie polaczenie, wygladasz mega na luzie, lubie takie stylizacje :) idealne na codzien :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz w tej drugiej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne reeboki <3


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz jest cudowny, nadaje charakteru całości :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super buty :3 Ja też uwielbiam wiosnę :D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw i rewelacyjne okulary! <3
    Pozdrawiam
    Marthisse

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi NattT !!!!! I like very much this sporty and casual outfit...and your shoes are amazing!!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie przełamany zestaw butami :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor butów i super płaszczyk !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz, stylizacja świetna)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. 43 year old Research Assistant II Salmon Kesey, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Claire Dolan and Horseback riding. Took a trip to Brussels and drives a Mirage. dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń