piątek, 11 kwietnia 2014

Cześć !

W ostatnim czasie, coraz częściej zaczęłam odwiedzać second hand'y, ponieważ odkryłam tam wiele ciekawych rzeczy za małe pieniądze. Dobra opcja dla mnie, defakto szybko mi się nudzą ubrania i po założeniu nowej rzeczy dwa razy, zaraz jest "Nie mam w co się ubrać" i  jest wielki szał i stanie przed szafą godzinę. Brak jakiegokolwiek pomysłu, nie lubię tego! Dlatego coraz częstsze zaglądanie do ciucholandów sprawia, że moja szafa poszerza się za grosze. A co do pogody, bardzo zachwiana, raz słońce, raz chmury i deszcz, z rana nie wiadomo co na siebie założyć, ponieważ mimo słońca na zewnątrz wieje nieprzyjemny wiatr. Także i moja stylizacja będzie dzisiaj raczej na taki chłodniejszy dzień, w roli głównej z moim nowym płaszczykiem ! 

Napiszcie mi jak Wam się podoba to zestawienie ♥



























płaszcz - sh
spodnie - cubus
bluzka - sh (atmosphere)
buty - no name
torba - no name
naszyjnik - h&m
zegarek - glitter
okulary - carry


A tutaj macie coś ode mnie, trochę twórcza Natalia !























nattt. ♥


16 komentarzy:

  1. Cudowny jest ten plaszcz :) Slicznie wygladasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jeansy z cubusa :) są świetne
    płaszczyk jest rewelacyjny
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz i jego kolor! Też bym taki chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluzka! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  5. this post made my day!

    follow my blog http://justrosesarered.blogspot.com and I follow yours immediately!

    love,
    rose

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie ze sobą gra, a najbardziej podobają mi się second hand'owe zdobycze. Super!

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylowka, bardzo fajne zdjecia :D

    Kochana co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, jestem za, zaobserwuj ja z pewnością zrobię to samo :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna bluzka! Wygląda ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubiłam chodzić do sh ,ale niestety mój ulubiony obiegły starsze kobiety i nawet nie mam po co tam wchodzić,podoba mi się całość , kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  10. this is stunning! ;)
    i follow your blog if you follow mine at http://justrosesarered.blogspot.com

    ciao!

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się! fajna torba i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, płaszcz mega!
    Pozdrawiam ;*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń