niedziela, 20 kwietnia 2014

Ester ♥

Halo !

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją na świąteczną kreację. Chciałam Wam jeszcze życzyć wesołych i spokojnych Świąt Wielkiejnocy. W stroju dzisiejszym czarną ramoneskę i koronkową bluzkę przełamałam różową spódniczką w linii A.  Całość moim zdaniem świetnie się prezentuje. A wy co sądzicie o tym połączeniu?






























Ramoneska - Diverse
Spódnica - Stradivarius
Bluzka - H&M
Torba - No name
Rajstopy  - Gatta
Buty - No name
Naszyjnik - No name
Bransoletka - Lam


Wesołych Świąt, nattt. :*

14 komentarzy:

  1. śliczny, dziewczęcy look!
    lubię!

    radosnych świąt! ;*

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie w moim stylu:):):)
    podoba mi się;))

    Pozdrawiam cieplutko,
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna spódniczka!
    Pozdrawiam ;*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica ciekawa, ale ciekawi mnie, gdzie kupiłaś rajstopy w groszki? Ja już szukałam w Calzedonii i tp. i nic :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej z miłą chęcią bym ci pomogła, ale nie pamiętam gdzie je kupiłam, ponieważ w ostatnim czasie znalazłam je w szafie i nie mam pojęcia czy to ja je kiedyś kupowałam czy mama.

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo wiosenna;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny outfit :)) Zapraszam do mnie :) Wspólna obserwacja?
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://zymna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. love your skirt!
    very nice look!
    i follow you now here!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    OdpowiedzUsuń
  9. Loved your ballerinas. Loved your blog. Would
    you like to follow each other via GFC &
    Bloglovin? Lemme know!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka! co do pytania - już zaobserwowałam, pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor spódniczki!!! <3
    http://fashionistkajen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń