czwartek, 4 września 2014

Hej, hej, hej !


Początek roku szkolnego a ja już chora. Powiem Wam, że pięknie się zaczyna moja szkolna przygoda. Z dwojga złego chociaż jest jeden plus bo mogę coś do Was napisać. W ostatnim czasie wraz z moim chłopakiem wybraliśmy się do zoo. Atrakcja niesamowita! Niby 18 lat to już nie 5, ale miałam wrażenie, że byłam bardziej podekscytowana niż małe dzieci. Całe zoo, przeszłam z wielkim uśmiechem na buzi. Bardzo cieszyło mnie to, że mogłam popatrzeć na przeróżne, niektóre, nawet mi nieznane zwierzęta. Ogromne wrażenie na mnie od zawsze wywierały małpki. Są słodziutkie i bardzo mądre. Pogoda w ten dzień była idealna, nie było ani zimno, ani upalnie!  Po zoo pochodziliśmy trochę po Płocku i musieliśmy już wracać do domu.


















































 






















Piękne stare miasto ♥






Bluzka - New look
Szorty - H&M
Torba - No name
Buty - No name
Zegarek - Glitter



Czas pracować, uczyć się, witam naszą codzienność!

Buziaki, nattt. ♥

3 komentarze:

  1. Masz super figure ;)
    torba wyglada na luksusowa ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekwie :)
    ja dopiero zaczynam przygode z blogowaniem,
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam
    www.alucidite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń