wtorek, 12 sierpnia 2014

Hi!


Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami, pewnie wszyscy tak jak i ja cierpią z tego powodu. Nie lubię rozpoczynać czegoś co wiem, że niebawem się skończy. Każdy ma jakieś swoje ulubione miejsce, w którym czuje się bardzo dobrze. Moim takim cichym kącikiem jest malutka wioska. Świeże powietrze, brak jakiegokolwiek pośpiechu, cisza, spokój, pozwalają mi zapomnieć o życiu codziennym. Najlepsze jest to, że totalnie można się odciąć od rzeczywistego świata. Brak zasięgu i słabe połączenie z internetem, robią swoje. Wtedy zajmujemy się tylko i wyłącznie sobą. Także cieszmy się ostatnimi wolnymi chwilami i spędzajmy je jak najlepiej. Wakacje 2014 zbliżają się ku końcowi.









































Koszula - New Yorker
Leginsy - Terranova
Buty - Confront
Okulary - Carry




Buźka =*
nattt.

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Bardzo podobają mi się te buciki w kwiaty :)
    może wzajemna obserwacja?
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każda wieś jest cicha i spokojna :)
    Piękne zdjęcia :)
    Fajne buty <3
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś pierwszy raz odwiedziłam tego bloga i muszę stwierdzić, że masz ogromny potencjał. Życzę Ci sukcesu i żebyś jak najwięcej osiągnęła dzięki temu co kochasz. Rób to dalej, a na pewno się opłaci. ;)

    http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię spędzać czas na wsi ;) można odpocząć i przemyśleć parę spraw. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary i koszula, ogólnie super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń