środa, 9 lipca 2014

Hi!

Ufff, powracam do świata żywych. Ostatnie tygodnie były dla mnie katastrofą. Przygotowania do osiemnastki i kurs na prawo jazdy, oczywiście dały mi w kość.Totalny brak czasu przyczynił się do zaniedbania bloga. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, ponieważ kocham to co robię. Przejdźmy teraz do dzisiejszego outifitu. Coś bardzo wygodnego, lekkiego, w sam raz na letnie spacery. Szary, krótki kombinezon na ramiączkach połączony z białymi butami i lekką opalenizną wygląda nieziemsko! Zestaw bez żadnych kombinacji. Prosto i gustownie, tak jak lubię! Jak Wam się podoba taki pomysł?































Kombinezon - Cubus
Torba - H&M
Buty - No name
Okulary - H&M
Zegarek - Glitter
Bransoletki - Lilou, No name.




Buźka =*

14 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w spiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. thx bardzo:) miło mi.

    ps. zapraszam na FB - dużo więcej się dzieje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kombinezon, cały zestaw fajny i na luzie :)
    pozdrawiam,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta bransoletka niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd te buty? Wszędzie takich szukam :(
    Świetnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są kupione w małym sklepiku u mnie w mieście. Ale także te tomsy można zamówić na allegro :)

      Usuń
  6. Podoba mi się taki kucyk w nieładzie ! Luźna stylizacja jest świetna ! <3 Mega okulary !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się fajna codzienna :), Bransoletki , torba ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, na luzie no i masz cudowne nogi :)

    OdpowiedzUsuń