poniedziałek, 16 czerwca 2014

Halo!
 

Wakacje zbliżają się już wielkimi krokami. Oceny mam  uregulowane, więc mogę sobie pozwolić na mały odpoczynek. Poranne śniadania bez pośpiechu, spanie i wylegiwanie się godzinami, to coś o czym marzę. Mówią, że marzenia się spełniają i tak też właśnie będzie z moimi. Dzisiejszy outfit mogę zaliczyć do jednego z moich ulubionych. Sweter świetnie sprawdza się w chłodniejsze dni, do tego lekka jeansowa spódniczka, która jest idealna na taką pogodę. Nie mogłam sobie tego dnia jednak pozwolić na odkryte nogi, ze względu, na nieupalny dzień, Taki outfit zawsze kojarzy mi się z wieczorami spędzanymi na plaży, nad morzem. Szorty, bądź spódniczka i do tego ciepły sweter, to mój wieczorny look latem. Co o tym sądzicie?





































Sweter - H&M
Spódniczka - Cubus
Naszyjnik - H&M
Buty - Converse
Torba - No name
Okulary - H&M



Pozdrawiam, nattt. ♥

10 komentarzy:

  1. Świetny outfit i super spódniczka :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik świetny:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja ! Idealna właśnie na takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love your skirt
    http://amandachic.com/about/noticias/skort.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz, masz przepiękną spódniczką:) ps. w wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń