piątek, 7 listopada 2014

Hi!


Dziś przychodzę do Was z czymś zupełnie nowym. Moje zainteresowania nie kończą się jedynie na modzie. Pasją, którą od dzieciństwa uwielbiam jest wizaż. Chciałabym pokazać Wam co w ostatnim czasie udało mi się "stworzyć". Może nie jest to hard level, ale krok po kroku będę dążyć do doskonałości (jeśli się oczywiście tak da). Nauka w tym przypadku jest nieunikniona. Najfajniejsze jest to,  że powoli wszystkiego doświadczamy, uczymy się pracy z pędzlem. Twarz jest naszą wizytówką i musimy uważać, aby to co robimy nie wyglądało karykaturalnie. 
Dajcie znać, co myślicie o moim make-upie.















































Całusy, nattt. ♥

5 komentarzy:

  1. Idealny makijaż, bardzo pomysłowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK PIĘKNIE!! JESTEM ZACHWYCONA

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent :) U mnie ostatni post też o makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog, inspiracja dla mnie :) Oczko śliczne ! Zapraszam do mnie ;)
    http://madblondee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń